8 (7172) 317 404
info@testcenter.kz
Кешенді тестілеу (қайта) нәтижелері

Жаңалықтар

Педагог қызметкерлерге арналған жаңа форматтағы Ұлттық біліктілік тестілеу туралы

Қазақстан Республикасының Президенті 2018 жылғы 10 қаңтардағы «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты Қазақстан халқына Жолдауында Қазақстан жаңа әлем көшбасшыларының қатарына қосылу үшін педагогтарды оқыту және олардың біліктілігін арттыру жолдарын қайта қарау, мұғалімдер үшін біліктілік деңгейін ескеретін категориялардың жаңа кестесін енгізу, категорияларды ұлттық біліктілік тест арқылы беру және орта білім беру саласында жаңартылған мазмұнға көшу, яғни жаңа бағдарламалар, оқулықтар, стандарттар және кадрлар даярлау сияқты бірқатар міндеттерді орындау керектігін атап өткен болатын.

Осы орайда, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық тестілеу орталығы педагог қызметкерлерді аттестаттау үшін тест тапсырмаларының базасын қалыптастырып, жаңа форматтағы Ұлттық біліктілік тестілеуді өткізуді жоспарлап отыр.

Ұлттық біліктілік тестілеу екі блокқа бөлінеді және барлығы 100 тест тапсырмасынан тұрады: бірінші блок «Оқыту пәнінің мазмұны» бойынша 70 тапсырма, екінші блок «Педагогика, оқыту әдістемесі» бойынша 30 тапсырма.

«Оқыту пәнінің мазмұны» бойынша тест тапсырмалары педагог қызметкерлердің терең академиялық білімін, практикалық икемділігі мен дағдыларын тексеруге бағытталған. Ол үшін 3 түрлі формадағы тапсырмалар қолданады:

1) бір дұрыс жауапты таңдау,

2) бір немесе бірнеше дұрыс жауапты таңдау,

3) бір ғана мәтін аясында адамның академиялық және әдістемелік әлеуетін білуге мүмкіндік беретін бір дұрыс жауабы таңдалатын мәнмәтіндік тапсырмалар.

Тапсырмалар мазмұны мен формаларының әртүрлілігі оқу материалдарын жаттап алу және болжап белгілеу жағдайларын болдырмай, педагог қызметкерлердің нақты білімі мен қабілетін анықтауға мүмкіндік береді.

Тестілеудің жалпы уақыты – 3 сағат 20 минут (200 минут), ал математика, физика, химия, информатика пәндері үшін – 3 сағат 50 минут (230 минут).

Тест құрылымы

Блок

Тапсырмалар саны

Тапсырманың формасы

Бағалаудың нысаны

Уақыт (минут)

 

 

Оқыту пәнінің мазмұны

70

50

Бір дұрыс жауапты таңдау

Терең академиялық білімі

100

10

Бір немесе бірнеше дұрыс жауапты таңдау

Академиялық білім тұрақтылығы және барынша толық бағалау

20

10 (2 мәнмәтіндіктапсырманың әрқайсысына 5 тапсырмадан)

Бір дұрыс жауабы таңдалатын мәнмәтіндік тапсырмалар

Пәнді академиялық білімге, икемділік пен дағдыларға негізделген практикалық түсінігі жағынан бағалау

20

Педагогика, оқыту әдістемесі

30

30

Бір дұрыс жауапты таңдау

Базалық пәндер бойынша жалпы академиялық білімі

60

 

Балдардың шектік деңгейін анықтау

 

Категориялар

Блок

Пәндер бойынша балдар

Біліктілік сынағынан өту

(пайызы)

Біліктілік сынағынан өту

(балы)

Педагог-модератор

Оқыту пәнінің мазмұны

80

50%

40

Педагогика, оқыту әдістемесі

30

50%

15

Педагог-сарапшы

Оқыту пәнінің мазмұны

80

60%

48

Педагогика, оқыту әдістемесі

30

60%

18

Педагог-зерттеуші

Оқыту пәнінің мазмұны

80

70%

56

Педагогика, оқыту әдістемесі

30

70%

21

Педагог-шебер

Оқыту пәнінің мазмұны

80

80%

64

Педагогика, оқыту әдістемесі

30

80%

24

  

Бағалау:

Бір дұрыс жауап таңдалған тапсырма үшін 1 балл, дұрыс орындалмаған тапсырмаға 0 балл беріледі.

Бір немесе бірнеше дұрыс жауап нұсқасынан:

- барлық дұрыс жауаптар үшін - 2 балл,

- бір қате жіберілген жағдайда - 1 балл,

- екі және одан көп қате жауаптар үшін - 0 балл беріледі.

Максималды балл – 110 балл.




  • МЕКТЕП ТҮЛЕКТЕРІ МЕН ТАЛАПКЕРЛЕРГЕ
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • ДОКТОРАНТУРА МЕН МАГИСТРАТУРАҒА ТҮСУШІЛЕРГЕ
  • ОҚУШЫЛАР МЕН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРГЕ